maandag 8 februari 2016

Nu nog wel...

"Die neem ik mee," dacht ik meteen toen ik dit mooi, zacht en kreukvrij tricotje zag liggen. Ik maakte voor mezelf een truitje met een Ottobre patroon (Duo Tone, Ottobre dames (2/2015)). 


Blijkbaar kocht ik rijkelijk want uit de stof kon ik later nog drie voorpanden knippen. Het bloemenstofje combineerde ik met een effen, fijn breisel.  De Leonora uit LMV 1/2016 kreeg een kleine facelift. Ik maakte voor- en achterpand even lang en werkte af met een boordje van dezelfde stof. 


Zo grootmoeder, zo kleindochters... Nu nog wel...



door Annemie 

3 opmerkingen:

  1. Nu nog een groepsfoto van jullie samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha maar die bomen ken ik (en truitjes). Made by annemarie met veeel liefde x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha maar die bomen ken ik (en truitjes). Made by annemarie met veeel liefde x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!